SKRIVET: 2013-03-24, kl 17:01:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Springer runt i underställ...

Blev en tidig morgon idag (igen!!). Faktum är att jag tycker om att gå upp tidigt. Dagarna blir så långa och man kan faktiskt sitta och lata sig lite då och då, bara för att man har tid! Var igång med takfärgen redan vid nio imorse, så nu är det vitt och fint! Kanske målar en andra gång redan ikväll, annars får det vänta till imorgon.
 
Har hunnit vara ute på min 7-kilometers-runda idag också, så både jag och hundarna är glaaaaada efter all motion och brända kalorier! Och nu, skulle jag behöva en dusch. MEN, varmvattnet är slut... Så därför knatar jag runt i mitt finlila underställ, och kommer nog göra det ett tag till. Lite svett, vad gör de då? höhö. Tjingeling, tillbaka till kaoset på rummet!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: