SKRIVET: 2013-01-20, kl 19:54:00 | PUBLICERAT I: Nytt i garderoben

Mitt paket från nelly har kommit!

 
Skorna till vänster är väldigt fina, men tror dock dom kommer användas alldeles för sällan, eftersom 14 cm klack är inget man har till vardags, inte jag iaf. Och vet inte om det är så smart att hoppa runt i dem på krogen heller, haha. Men som sagt fina är dom, så dom ska stå i min hall tills jag får tillfälle att använda dem!
 
Dem brevid kommer däremot användas flitigt när det blir varmare ute. Dom passar ju bra ihop med väskan jag beställde, så behöver bara skaffa mig en jacka att matcha med så kan våren få komma!
 
 
 
 


Jonna

De där nit-loafersarna är så fiina :D

Svar: Ja! dunderrea på nelly! ett riktigt kap! Dom är inte jättesköna dock :P
Elsa



PUBLICERAT: 2013-01-21, 13:44:11 | URL: http://manicat.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: