SKRIVET: 2013-01-16, kl 20:43:26 | PUBLICERAT I:

Inte dåligt svettig efter gymmet idag!



Är alltid så stolt över mig själv efter ett gympass! Även fast jag inte körde så hårt med vikterna blev blev jag grymt svettig sista timmen, på crosstrainern! Go Beach 13! Måste träna bort mina slappa lår!!

ligger nu hemma i soffan, helt slut, och orkar inte hoppa in i duschen... haha. Alla lektioner inställda är imorgon, och därför blir de skräckfilm hos grannarna ikväll, och imorgonbitti drar jag och Olivia och simmar (klockan sju!!!!). Jag gjorde det igårmorse också, fast klockan sex, så det ska nog inte vara några problem! Det var sjult skönt igår när jag kom hem 08.00 och redan va färdig med träningen för dagen, så det kommer jag nog börja göra oftare!! pussss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: