SKRIVET: 2012-09-26, kl 19:55:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Riktiga sötsaker! MÅSTE HA

Är i en sådan period igen att det det känns som att hela garderoben ekar tomt på kläder. Det blir liksom att jag använder samma plagg sex dagar av sju känns det som. Nästan i alla fall. Inte så konstigt egentligen, har ju gjort en rejäl utrensning i garderoben nu när jag gått ner i vikt, har nästan bara sommarkläder kvar nu. Dock har jag på senare dagar blivit så kräsen på kläder vilket kanske egentligen är bra då det inte blir så många spontanköp längre.
 
Tänker i fortsättningen bara köpa klassiska plagg som kan hänga med länge. Mitt nästa köp måste bli ett par rejäla vinterskor, och jag vet precis vilka jag vill ha. Dem nedanför! dom kostar skjortan kan jag lugnt säga, måse försöka hitta liknande modell till bättre pris. Jaja, nog med svammel, jakten fortsätter…
 
 
Primeboots  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: