SKRIVET: 2012-05-31, kl 15:34:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bye bye ringmuren

Då bär det av om en timme!
Sitter just nu på båt-terminalen och väntar på att få gå på båten. Ska spendera min helg i Väterås med Ida och Mattias! Vi ska göra naglar, shoppa, busa och ha skitroligt! Är hemma på ön igen lagom till födelsedagen min. Jag och mammsen ska fira tillsammans på Tisdag, med släkt och vänner!
Jag vet inte varför jag har sånt flyt just nu, men allt går vägen för mig! helt underbart. Först ch främst fick jag ledigt från skolan imorgon, vilket var tur, annars hde jag inte kunnat åka. Mitt andra problem var att jag inte hade med mig tillräckligt många proteinshakes, men Kalle hade några till övers så det löste sig. Sen var det dags att packa och då räckte inte väskan till, där räddade Kalleballe återigen sitiationen och erbjöd mig hans stora rullväska. Mitt nästa problem var hur jag skulle komma ner till båten med all packning, och det löste Mikalea! Bra med kompipsar som har körkort ibland!


morfar

Vem är flickan på första sidan på din blogg?

Puss o kram Morfar

PS! Du verkar ha glömt bort cykelhjälmen på din önskelista.DS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: