SKRIVET: 2012-03-28, kl 14:42:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Min onsdag!

sådär ja, tog död på tre timmar ute på Björkmans halkbana igår, med andra ord, Risktvåan avklarad! Nu måste jag bara vänta på att bli arton så att jag kan skriva och köra upp! Sen är körkortet mitt. Jag ska försöka ta mig i kragen å gå till bilskolan senare idag eller imorgon och boka uppkörningen, så jag är säker på att jag får en tid på min födelsedag.
Inte mycket till skola idag. bad på idrotten, sen fick vi sluta! Erik körde hårt med oss så hoppas på träningsvärk imorgon.
Har suttit och gråtit med Emma och Kalle till den underbaraste filmen, dear John, och funderar på att ladda hem någon mer sorglig/fin film för jag vill gråta mer! det är så grymt skönt. Antar att jag blivit en lyckligare människa, för jag gråter aldrig längre? Kommer inte ens ihåg när jag gjorde det sist. Men antar att sist var någon gång när Erik och pappa bråkat, så jävla jobbigt att lyssna på. Så barnsliga båda två. Men nog om det, är det någon som har ett bra filmtips till mig? Puss


Tush

Har inte hunnit med å se den filmen än, men får nog ta å göra det snart.



PUBLICERAT: 2012-03-30, 16:27:45 | URL: http://www.filmkritikerna.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: