SKRIVET: 2012-01-30, kl 22:13:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vill ha!

Önskar att jag hade snygga ben så att jag kunde gå med sånna här skor, mumsmums! Det är såååå snyggt med höga klackar så jag tror jafg blir galen, men tyvärr passar jag inte i det och känner mig grymt obekväm när jag använder det... tråååkigt. nej nu ska jag väcka gå och väcka Kalle som har somnat med datorn i knät! Jag kan ju inte sätta på The O.C utan honom, så bäst för honom att vakna nu!
Vet inte varför bildkvalitén blev så sne, men men. materialet ser lite grusigt ut, men dom båda två är i mocka, om det inte syns. När man kollar på bilderna på datorn så ser dom normala ut? men när man laddar upp blir dom så här? Stört. Nej dags för väckning av trött rumskamrat. Vi är ju lediga imorgon, då kan man inte somna såhär dags? pussåhej


Annika - drömmen om 11 barn

Sv Låter gött det. Jag var på gymmet igår, blir likadant idag ;) Vad ska du göra i eftermiddag/kväll då?



PUBLICERAT: 2012-02-01, 10:31:27 | URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: