SKRIVET: 2012-02-11, kl 18:15:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag och hundarna i detta vinterland

Alltså, har verkligen varit hemmafru idag! Mamma och pappa är på resande fot så jag och min bror har fått klara oss själva, vilket betyder att jag står för all innomhus-göra, och Erik sköter gården och alla djuren.
* Det första jag gjorde när jag vaknade var att gå en promenad med hundarna på en och en halv timme

*  Plockade i och ur diskmaskinen efter att jag ätit frukost

* Dammsög hela nedervåningen
* Tvättat / vikt tvätt

* Gick en till promenad med hundarna, 1 timme

* Lagade Tacos
ojoj, är du proud of me nu mamma? hoppas jag verkligen! och som ett litet plus i kanten har jag och Erik varit sams heeeela dagen! vilket inte händer alltför ofta!
och som vanligt ser Vilma ut som en ledsen säl på bild...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: