SKRIVET: 2011-03-29, kl 17:36:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bra, Bättre, Bäst, kvittar om man är en häst

haft en väldigt skön dag faktiskt, det har hänt mycket ruligt utan att jag missat några lektioner.
hade idrott imorse då lärde jag ida att bugga, haha skitkul faktiskt. sen missade vi bussen som vi skulle ha åkt med till busstationen för att åka med kalle till tandläkaren,  senare när vi stod vid pastavagnen och frös kom 51 och räddade oss. tack och lov. i skolan var de kokt fisk så efter tandläkarn gick vi och åt på mcd.
sist idag hade vi estetisk verksamhet, där jag har valt dans.
ursäktar än en gång VÄLDIGT dåliga bilder. haha mamma har köpt en ny kamera
men jag får inte låna den.... försstår henne. puss hej


lovisa

vad händer i helgen?:D



PUBLICERAT: 2011-04-01, 12:20:49 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
lovisa

sv: adjå: jag vet inte!



PUBLICERAT: 2011-04-06, 14:57:48 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: