SKRIVET: 2011-07-21, kl 14:01:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

God morgon, sovit gott?

jag har sovit som en gud! hann knappt lägga mig på kudden innan jag somnade igår, askalas!
det är nu bestämt att jag inte kmr iväg till nynäs imorgon, fredag, har för mycket att göra, det gick inte att hinna med. tråkigt nog.
nu börjar det bli bråttom att fixa lägenhet i Västerås. skolan börjar om mindre än en månad och vi vet inte ens om vi får inack (vi= kalle och jag) och det finns inte många lägenheter kvar, eller om vi har lust att åka buss en timme eller två varje morgon så finns det en hel del , men det är inget jag är intresserad av och tror inte att karl skulle vilja det heller. måste komma ihåg att ringa CSN sen och prata med dem om inack. STRESS STRESS STRESS, måste fixa det här, så vi kommer iväg till västerås!


anna

sv: åh va härligt :D



ne ja ska nog ge mig ut på en cykeltur snart



PUBLICERAT: 2011-07-21, 14:36:25 | URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Caroline *Knarris*

SV: Åh tack! :D Betyder mycke att få höra sånt ^^



PUBLICERAT: 2011-07-21, 15:45:01 | URL: http://knarris.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: