SKRIVET: 2011-02-14, kl 17:11:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

MÅNDAG SUGER ALLTID

jag måste verkligen ta tag i min blogg nu, ingenting fungerar längre? är det verkligen inte någon som vet vad det är för fel på min design? eller som kan hjälpa mig? själv är jag väldigt okunnig...reklamen kmr till exempel ovanpå mina inlägg! och fortfarande är headern borta? funderar stakt på att göra om hela bloggen. elelr bara ta en random design och börja om?! *irriterad*
skulle egentligen gymmat nu, men jag är verkligen inte taggad till det. tänker äta en stor fet fruktsallad istället, och kanske plugga lite? får se hur det blir.
föresten:
ps. det är alla ♥-dag och jag har inte fått en enda kram! "snyft"


amanda ~ annasdotter

haha tycker inte du är lat, jag orkar inte ens tänka på ordet gymma ;D haa kram



PUBLICERAT: 2011-02-14, 17:39:34 | URL: http://annasdotter.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: