SKRIVET: 2011-12-16, kl 21:18:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

UPP TIDIGT IMORGON!

07.20 går båten mot Oskashamn!
Kommer förhoppningsvis bli en jättemysig resa till Linköping med pappa. Syster min har nämligen fått en liten dotter som vi ska hälsa på! Piiing! det bästa med det hela är att Sofia flyttar till gotland i Februari så jag kommer kunna träffa dom myyyyyyycket mer! Hoppas dom behöver barnvakt! eller det spelar ingen roll om dom behöver det eller inte, jag tänker vara det i alla fall!
Ett stort plus med hela resan är att vi har bilen med oss, då gör det ingenting om man packar för mycket för jag behöver ändå inte kånka på allt själv! toppentoppen! så det är vad jag ska göra nu "packa, för mycket".


Amanda

Jodå, det är lite upp och ner, precis som det ska vara i livet ;) Tack så mycket, detsamma! :D



PUBLICERAT: 2011-12-16, 22:15:18 | URL: http://amandaalmaas.blogg.se/
helen

sv: blondare! slingade bara:)

fin blogg!



PUBLICERAT: 2011-12-17, 00:34:15 | URL: http://radovancev.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: