SKRIVET: 2010-09-19, kl 16:52:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

vinst åt gotland

komm precis hem från fårö, har sovit hela vägen så sitter här och har nästan inte ens vaknat än, å så ringer kallepånken.
K - jag saknar dig, jag kmr över ett tag
E - ja men det låter bra
K - okej hej då
ja så nu kmr kalle, jag saknar dig ocksså hann jag inte säga innan du la på, men det gör jag iaf. imorgon är det skola igen, efter fyra dagars helg, kämpigt. men börjar iaf inte förän tolv på tisdag, det är ju himla skönt.
när man hör sm i fårklippning så låter det naturligtvis inte så intressant, men tydligen så var det de? är stolt att det var en gotlänning som vann iaf.


Chawo

OMG! SÅÅ SÖÖÖT BLOGG DU HAR :O<33



PUBLICERAT: 2010-09-21, 19:52:14 | URL: http://chawo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: