SKRIVET: 2010-08-15, kl 22:06:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

hemma igen efter en vecka utan dator

gud vad tiden går snabbt när man har roligt. det har gått mer än en vecka sen jag skrev sist. det har hänt så skjukt mycket så det kmr inte att få plats alltihop och jag kmr inte kunna skriva allt heller, det kmr ta död på mina tangenter.
jag har jobbat 72 timmar på 8 dagar, mycket eller lite, det vet inte jag, men det har varit helt underbart roligt. åsa och lennart (mina chefer?) är ett par riktigt sköna göteborgare som man sent kmr glömma! ja och nu har jag ju tjänat lite pengar, så nu klarar jag mig någon månad till.
båtbilljetten är beställd, åker klockan sju imorgonkväll (tror jag) och är framme i nynäs klockan halv elva. jag är verkligen en lycklig människa just nu. JAG LEVER LIVET


maria

sv: åh tack :) är allt bra med dig idag då?



PUBLICERAT: 2010-08-15, 22:28:53 | URL: http://sloarez.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: