SKRIVET: 2013-03-04, kl 21:04:33 | PUBLICERAT I:

Måndagsmys

Det va inte lätt att komma upp imorse... Efter en veckas lov har man ju kommit ur gängorna lite smått.

Bara att ta sig i kragen å börja ta tag i saker och ting. Bland annat träningen och maten. Har slarvat aldelles för länge med både det ena och det andra! Nu är det slut med det, ny vecka, nya tag!

Var på gymmet idag, och körde hårt, UTAN någon huvudvärk!!! Grymt skönt! Och dum som jag är tänker jag strunta i doktorn jag egentligen ska träffa imorgon. Men eftersom jag inte har ont längre så finns det ju inget att göra åt det? Tar bara massor av min tid ( läs: min sovmorgon) Nu ska jag njuta av min kopp te med kallepånken inne hos grannarna.







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: