SKRIVET: 2013-06-04, kl 08:08:57 | PUBLICERAT I:

Morgontankar

Hej och godmorgon. Det börjar närma sig sommarlov, och många kurser är avslutade och klara, därför är jag ledig idag!

En annan sak, dum som jag är har jag tackat ja till att hålla tal på skolavslutningen... Vad ska jag säga?! Har helt fria tyglar. Hur börjar men ens ett tal? Har lärt mig att man helst ska börja med någon roligt som dom flesta känner igen, men hur kommer man på nått sånt liksom? Tacksam för råd!

Imorgon är det en stor dag, min dag! Redan 19 år. Det går undan nu. Snart är jag gråhårig. För den som känner sig extra snäll så önskar jag mig följande:

Bil
Pengar till resa
Pengar till delprovet (2500kr)
Presentkort på gelenaglar
Platttång
Locktång
Navelpiercingar
Mobilskal/fodral



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: