SKRIVET: 2012-11-08, kl 18:41:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Långhelg!

Jag och Kalle spenderade hela kvällen igår med att få det lite mysgare i våran lägenhet, resultatet blev lite nya krukor, sofföverdrag till sofforna, ljus och ett ommöblerat tv-rum. Så nu sitter jag i vårat nymöblerade lite mysigare tv-rum med en kopp kaffe och stör mig på dessa GULA VÄGGAR som förstör alltihop.
 
Skulle egentligen ut å gå med Julia, men blev inte så för någon dödade en spindel igår, så nu öser regnet ner... TACK till dig som gjorde det...
 
Ledig från skolan imorgon, så åker ut till landet med mammen och pappen nu ikväll. Imorgon blir det förhoppningsvis en myskväll med min Juliiii, och på Lördag ska vi fira Morfar med smörgåstårta, för att senare bränna bort den i form av ett pass i Hemse Ishall för att förbättra mina skridskorfärdigheter. Så hoppas på en helmysig helg med familj, släkt å vänner.
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: