SKRIVET: 2012-06-01, kl 00:43:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Back in Västerås

Skönt! Är annars en sån människa som tycker det är mysigt att vara ute och resa, åka tåg, båt och byten hit och dit men den här resan har varit galet långtråkig och jobbig!
Iallafall, är framme nu, och tänkte sova några timmar, för imorogn har jag en lång dag framför mig! Här ska de bakas nyttiga kakor, hämta en soffa på IKEA, gå i lite affärer och förhoppningsvis, om vädret tilllåter blir det en springtur också! Mysigt att ha lite springsällskap.
Ps: Kom på en sak jag glömde skriva på min önskelista: RevitLash(ögonfransnäring). Sen tycker min fina morfar att jag ska önska mig en cykelhjälm också, men tror TYVÄRR att den kommer att ligga och bli dammig i någon vrå här någonstans! Men tack morfar för att du bryr dig om mig! vet att du bara vill väl 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: