SKRIVET: 2013-01-02, kl 13:21:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vilken jävla start på 2013

Det har gått 1.5 dag på det nya året, och halva familjen ligger på lassis...
 
Pappa åkte in med ambulans igår, efter att fått hjärtklappning eller nått liknande. Han fick stanna över natten för att dom skulle göra fler prover idag. Men han mår iaf bra nu, även fast dem inte hittat något fel ännu.
 
Och imorse (halv sju) väckte mamma mig och sa att erik voltat med bilen när han va påväg till båten och hon va tvungen att åka. Härligt att vakna till eller hur? Som tur är skadade han sig inte, bara bilen som blev mos. Hemsk som jag är var de första jag frågade om min baslåda klarat sig... fy mig. Nu har mamma kommit hem igen, men Erik var tvungen att stanna kvar å kontrollera att inget är fel. Suck. 
 
Puss på mina fina pojkar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: