SKRIVET: 2013-02-03, kl 19:49:57 | PUBLICERAT I:

Back in Sthlm!

Är nu tillbaka hos Annika i Helelund, efter en grym helg! Har lärt mig så mycket, och har så mycket motivation att det skulle räcka ett år, bara jag kunde hålla fast den!

Jag går för tillfället omkring i mitt fina lila underställ. Kan du gissa varför? Jo för jag har varit ute och sprungit! Jippi! Det var nära att det inte skulle bli av ikväll... MEN, tack vare alla underbara människor jag lyssnat på denna helg tänkte jag en gång extra innan jag slängde mig på soffan. "Det är för kallt att ge sig ut nu" sa jag till mig själv. MEN VEM FÖRSÖKER JAG LURA? jo mig själv! Sen var det bara att ta sig i kragen och få de överstökat! Man kan antingen ha ursäkter, eller resultat, inte båda!!










Sofia

Va duktigt att du gav dig ut! Springer du varje dag??

Berätta gärna mer när vi ses, om motivationen och helgen! Saknar dig! Hoppas det blir snart - som vi ses alltså! Puss från storasyster



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: