SKRIVET: 2013-04-08, kl 19:01:00 | PUBLICERAT I:

Lassarettbacken ärinte å leka med!!!!

Det var en rätt dryg måndag i skolan idag tack vare 3 timmar med gramatik och satsdelar på svenskan.
.
Trots det, orkade jag mig till gymmet efteråt, även fast det verkligen inte var lätt idag. Men istället för att ställa mig på crosstrainern en timme efter allt pumpande blev det en runda runt innerstan! Å till alla er som aldrig sprungit upp för lassarettbacken, ni kommer aldrig förstå hur NEDRANS jobbig den är förrän ni prövat själva! Inte ens någon ide att försöka förklara känslan.
.
Men nu är jag hemma iaf och har ätit det som oftast står på menyn till både frukost och kvällsmat för min del: Yoghurt med russin, frön, nötter och massa kanel!
.


Sofia

Heja, heja! Va du är duktig!!! Kramar <3

Svar: Tack finis <3
Elsa


emma hallbom

Vilken app använder du? :)

Svar: SportsTracker :)
Elsa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: