SKRIVET: 2012-09-29, kl 14:54:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vilken dag...

Klocka är inte ens tre och jag har hunnit md en himla masssa saker ändå!
 
Klev upp klockan nio och åt frukost, gick ner i tvättstugan och la i en tvätt, skjutsade Krille till båten vid elva, påvägen hem åkte jag förbi centrum och kollade på lite kläder, hittade ett linne. När jag kom hem igen bytte jag bara snabbt om och tog en löparrunda, vilken blev lite längre än jag hade tänkt, sprang lite vilse här i Nynäs så fick fråga om vägen några gånger, hahaha! Apprå på det, BEHÖVER NYA TRÄNINGSSKOR! så nu vet ni det. Har även hunnit med att ta en dusch och ätit lunch! 
 
Nu ska vi åka till Coop-gallerian så småbarnen får springa av sig i lekborgen, och jag och Kalle ska gå på jysk!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: