SKRIVET: 2012-11-17, kl 09:16:00 | PUBLICERAT I:

lördagsmys

Jag förstår mig inte på mig själv ibland. Att gå upp i tid, även på helgen finns det säkert fler som tycker är skönt ibland . Men att sätta klockan på kvart över sju en lördagmorgon, och tvinga sig själv upp, även fast man vill sova massor med timmar till, är jag nog rätt ensam om. Allt detta bara för att få äta frukost i sängen när det ännu är lite mörkt ute och det är gryymt kallt utanför täcket, medans det är jättevarmt och skönt innanför. Kan även lägga till att jag har ingenting planerat (förutom att åka och handla åt mamma) och inga tider att passa!
ÄNDÅ, plågar ja mig upp ur sängen, för att slänga ihop någon frukost,gärna med alldels för lite kläder på mig,så jag blir extra kall innan jag får krypa ner under täcket igen, och äta min frukost. Hur konstig?
Idag blev det i alla fall 4 kokta ägg och lite minikeso!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: