SKRIVET: 2012-06-11, kl 13:08:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Första kvällen på "krogen" gick ju som den gick

Slutade inte riktigt som jag tänkt mig, kom inte ens på krogen!
Vi hade jättekul förfest hos bästa Julii! Sen gick vi ut och kollade på alla fulla studeter som åkte omkring på sina vagnar. Efter det skulle jag bara gå in på en restaurang och kissa innan vi skulle gå ner till Hamnplan, men vakten på restaurangen ville se leg på mig när jag gick in, och det var sista gången jag såg det!
Vet inte om jag aldrig fick tillbaka det elle om jag tappade det påvägen in till toaletten, men borta var det. Och utan leg kommer man ju inte in på Hamnplan? Så det var bara att gå hem till Julia och sova tills bror min var redo att åka hem



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: