SKRIVET: 2012-06-07, kl 00:20:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Börjar känna av nerverna!

Ligger ensam hemma i lägenheten och pluggar till körkortet. Det är inte lång tid kvar till uppskrivningen! Nervositeten börjar komma. Det känns som att allt händer på sammtidigt just nu. Fast egentligen har jag bara två fullplanerade dagar framför mig.
Torsdag: Börjar dagen med en körlektion 09.30. Mellen 12 och 15 har jag mattelektion. Vid 16.00 ska jag vara med på teorilekionen ett tag, för att sen ha en till körlektion 17.15. efter det tänkte jag hinna med ett gympass där på kvällen någon gång. Måste också hinna med att duscha, göra ansiktsmask, plugga mer till körkortet och börja städa lägenheten, för sart flyttaar vi ut, och då måste det vara rent och fint!
På Fredag har jag uppskrivningen, plus att det är Studenten, och sen blir det krogen på kvällen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: