SKRIVET: 2012-02-01, kl 16:49:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Underbar dag! Kalle som hårmodell!

Är så glad idag! vet inte varför? men jag vet i alla fall att en andledning är att jag verkligen insett (ännu mer) att jag gjorde rätt när jag bytte till Frisörprogrammet! Det var nämligen två utbildade frisörer från "Grazette of Sweden" på skolan idag och använde några ur klassen som hårmodeller till kvällens färgvisning. och Kalle var en av dem! han blev färgad nästan svart + lila lugg?!! Det är sånt här som är så kul med frisöryrket, experimentera och vara kreativ!
Mitt glada humör kan också komma från att jag körde 30 min på rullbandet på gymmet idag! STOLT TJEJ!
Här här vi Kallepånken med färg i håret!


Emma | fotograf i Norrland

inte mkt faktiskt. sitter bara framför datorn just nu och svarar på en massa kommentaerer ^^ mkt roligt! har sjungit singstar haha! händer hos dig då??



kram!



PUBLICERAT: 2012-02-01, 20:40:37 | URL: http://emmaeriica.webblogg.se/
Elin

haha, söt bild ! :D



PUBLICERAT: 2012-02-11, 21:28:55 | URL: http://mlfaw.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: