SKRIVET: 2011-02-27, kl 18:04:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

min helg!

Fredag

började med att åka till hemse för att äntligen fixa mitt bankomatkort, så nu har jag ett fullt fungerande tillslut. tog sen bussen till skolan för att bara äta, thihihi. karl kom vid två och sen fick vi skjuts till båten för att åka hit, till mitt andra hem. hade sen en mysig kväll med mina nynäsbor

Lördag

gick upp tidigt och gick ner till coopgallerian och tog en fika (smoothie och fralla). klockan elva kom mammsen och erik för att senare ta med mig till sollentuna (helenelund) där släkten på mammas sida bor, eller i allafall en stor del av den. där åt vi en jättegod middag. sen vi sov hos mammas kusin annika.

Söndag

gick upp tidigt för att åka tillbaka till nynäs, så idag har jag och kalle varit barnvakt åt hans småsystrar. Dom har varit så duktiga. linnea åt till och med upp sin mat, efter lite mutor. nu sover linnea på soffan, angelica spelar playstation och karl har köpt nytt akvarium som han håller på att inreda.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: