SKRIVET: 2011-12-05, kl 08:09:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

MorrnMorrn

Godmorgon!
Jag kliver upp klockan halv sju för att sen ta mig till praktikplatsen vid halv åtta, när jag kommer dit upptäcker jag att hon öppnar salongen halv tio.......... bara att gå hem igen och sitta och vänta två timmar. Så går det när man inte ordnar upp saker innan Elsa!
Skulle egentligen ha ringt Seija, som hon heter, igår och bestämt tid och vad jag behöver ha med mig å sånt, men eftersom jag var på resande fot nästan hela dagen så blev det inte av. kom hem klcokan nio igår och då var det ju försent... men jag tyckte att hon sa att hon öppnade salongen klockan åtta när jag lyssnade på hennes telefonsvarare, men nej. halv tio tydligen. kul.


Sandra

Tja! Jag täkte börja blogga igen men vet inte vad jag skulle vilja skriva om. Vad skulle få dig att följa min blogg? Debattinlägg, foton, smink, hundar, sport, politik, musik eller kanske lägga ut tips om massor av olika saker? Berätta gärna om hur du skulle vilja att mina inlägg skulle se ut också, bara bilder, bara text, både och, osv.

http://selb.blogg.se/2011/december/long-time.html



Tack! :)



PUBLICERAT: 2011-12-05, 18:48:31 | URL: http://selb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: