SKRIVET: 2010-06-02, kl 16:19:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

tack sol för att du är tillbaka

härligt med sol! jag har räknat ut att ungefär om 5 timmar ska jag gå och lägga mig för att få min skönhetssömn. och på den tiden ska jag hinna med att packa inför helgen (barnvakt i nynäs), städa rummet, äta kvällsmat, spela lite piano, rena sängkläder i sängen, sola, duscha, läsa lite harry potter och klippa gräset.
.
okej tror ni jag hinner?
lätt jag är snabb


här är lite bilder från igårkväll:
jag ida och karl cyklade till stranden och kollade på solnedgången, hade inte tillgång till någon bra kamera så fick använda mobilen, eftersom karl är så töntig. jag får inte ta kort på samma saker som han, för då lägger vi upp "samma" grejer. så hans kamera kunde jag ju glömma. puss på dig karl. vi hade jätte mysigt.
snodde hans bild, rätt åt dig din gris ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: