SKRIVET: 2010-12-27, kl 04:01:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

TIDIG MORGON!




on my way to nynäs

nyligen vaknat (kolla klockan :S ) ska åka bussen med masken mot visby och båten snart. är framme i nynäs klockan 10.25 å då ska vi ta pendeln direkt te stan. å då ska mina pengar ta slut, bra mål va?
senare åker masken hem med båten, och jag kilar te jessica och maria, där stannar jag några dagar. efter det flyttar jag upp till åsa å linnea. kallepånken är såklart där också.
puss på er, önska mig lycka till å bli av med mina pengar!


sara

heloo sweetie!!



Jag är irriterad för alla mina inlägg och bilder på bloggen bara försvann för ett par dagar sedan och jag har startat om på ny kula med mera innehåll!



Gå in och kika, anmäl dig till veckans fokus och ställ en fråga till mig som kan handla om vad som helst i min frågestund!



Hoppas du har haft en mysig jul och jag önskar dig god fortsättning! Kram sara



PUBLICERAT: 2010-12-28, 10:27:12 | URL: http://ensara.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: