SKRIVET: 2010-08-02, kl 20:58:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

.

jag hade tänkt berätta vad jag varit med om de senaste dagarna
eftersom jag inte uppdaterat så mycket.
1. precis när jag kommit fram med båten i torsdags åkte jag, kallepånken, hans
mamma åsa och hans syster linnea till haninge och gick på ö&b och rusta.
juste vi gick även på en djuraffär (jag köpte bland annat halsband till jyckarna)
där köpte åsa och karl massa fiskar till deras akvarium.
2. hyrt en b-film har vi också gjort (men det visste vi inte forstås) frozen
kiss hette den. det var halvkasst filmad och hade verkligen dålig handling. massa
minus.
3. nattliga promenader med lillan (jag, karl, jessica och evve) lillan är
jessicas hund. vi gick en stund sen satte vi oss ner på en liten asvalterad
gångväg och tog massa bilder med evves nikon
4. i lördags grillade vi på gården. kykling och pomes frites blev det.
5. jessica karl och evve har köpt hamstrar också. honorna heter Cube,
Smirnoff och Baccardi. och hanen heter Whisky. fyndiga namn? vi har
haft med hamstrarna ut i stadsparken för att "rasta" dem. dom fick springa lite
firtt i gräset. fast bara de dagarna de inte regnade
6. har färgat håret mörkbrunt. och fransarna svarta. jättefint!
7. endel barnvaktande har det blivit också. och det är jag bara glad för.
för att linnea är den underbaraste unge som finns. en liten blondin
som kmr växa upp till en riktig fjortis efter det vi lärt henne denna helg
8. igårkväll spelade vi land&stad (vi är jessica, karl, åsa och jag. evve
hade åkt hem då) åsa vann.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: